Tuesday 14 March 2017

Testimoni handsocks

Teks : Fauziah Hamidon.
fauziah.hamidon@gmail.com
http://fauziahhamidon.blogspot.com


Assalamualaikum.

Salah satu produk keluaran saya adalah handsocks yang saya jahit sendiri. Alhamdulillah handsocks ring ni datang dalam berbagai warna mengikut tempahan pelanggan. Dari sejak diperkenalkan sehingga kini tempahan tidak pernah putus.

Dalam setiap penghasilan handsocks saya niatkan agar sipemakai mendapat segala kebaikannya.Niat agar dapat memenuhi keperluan berhijab dan moga hidup sentiasa diberkati kerana memilih untuk mengikut syariat.

Alhamdulillah handsocks saya diterima dengan baik oleh pelanggan, hati rasa sangat terharu bila pelanggan menyatakan kepuasan hati terhadap produk saya. Inilah namanya bahagia. Hati rasa sayu, bersyukur dan berazam untuk melakukan yang terbaik dalam usaha untuk memenuhi permintaan wanita berhijab.

Bagi yang berminat untuk membuat tempahan hubungi saya di 0124282437.


No comments:

Post a Comment